AQUILA CAPITAL INVESTMENT | O nas
242
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-242,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

O nas

Misja

Zapewniamy wsparcie merytoryczne oraz prawne przedsiębiorcom chcącym rozpocząć swoją przygodę z biznesem w celu zarejestrowania oraz uruchomienia działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami w formie najbardziej odpowiedniej i efektywnej względem określonych przez naszych Klientów celów.

Pomagamy przedsiębiorstwom i instytucjom w poprawie skuteczności i efektywności ich funkcjonowania oraz osiąganiu ustanowionych przez nie celów biznesowych oraz statutowych. Naszą misję realizujemy poprzez dostarczanie Klientom kompleksowych badań i analiz, usług doradczych i szkoleniowych z zakresu nowoczesnych metod zarządzania oraz profesjonalny outsourcing procesów wspomagających (tzw. back office), marketingu i reklamy oraz pozyskiwania dofinansowania.

System zarządzania

W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu jakości naszych usług, bezpieczeństwa przetwarzanych przez nas informacji oraz ciągłości naszych procesów i odpowiedniego poziomu ich odporności na zakłócenia, w ramach całej Grupy wdrożyliśmy zintegrowany system zarządzania zgodny z międzynarodowymi normami ISO 9001:2015, ISO/ IEC 27001:2013 oraz ISO 22301:2012.

Wszyscy pracownicy i współpracownicy przestrzegają regulacji systemowych, dzięki czemu zapewniona jest jego odpowiednia skuteczność. Nasz system ulega ciągłym modyfikacjom i zmianom, które są odpowiedzią na zmiany w otoczeniu a w szczególności na wymagania i oczekiwania naszych klientów.

Zespół

Połączenie specjalistycznej wiedzy z doświadczeniem pozwala naszym specjalistom na realizację nawet najbardziej zaawansowanych i skomplikowanych projektów dla różnorodnych Klientów. Wysokie kwalifikacje naszych pracowników stanowią solidny fundament naszej Grupy oraz jej poszczególnych spółek gwarantujący dobre efekty wspólnej pracy z naszymi Klientami.

Siedziba

Nasze centralne biuro mieści się w zabytkowym budynku Naczelnej Organizacji Technicznej – dawnej siedziby Krajowego Sejmu Śląskiego. Lokalizacja w samym centrum Wrocławia,
niedaleko Dworca Głównego, zapewnia wszystkim zainteresowanym dogodny dojazd do naszego biura, jak również bliskość bazy hotelowej. Charakter tego historycznego biurowca
umożliwia nam realizację zarówno kilkuosobowych szkoleń jak również konferencji na ponad 300 osób, co jest znacznym atutem.

Polityka jakości, bezpieczeństwa informacji oraz ciągłości działania

Poprzez połączenie w jeden zespół osób posiadających interdyscyplinarną wiedzę z zakresu zarządzania, prawa i procesów administracyjnych uzyskaliśmy efekt synergii, dzięki któremu realizujemy cele – wspólne dla Naszych Klientów i dla nas. Wykorzystując wynik wzmocnienia naszego potencjału intelektualnego, realizujemy kompleksowe usługi dla naszych Klientów, nawet tych najbardziej wymagających, przy jednoczesnym, satysfakcjonującym obie strony poziomie kosztów.

Wieloletnie doświadczenie doradców i trenerów, stały dostęp do najnowszych narzędzi, metod i standardów zarządzania, a przede wszystkim znakomicie wykwalifikowany i w pełni kompetentny zespół pracowników i współpracowników, pozwalają nam na realizację zleceń o wysokim stopniu złożoności, w sposób zapewniający naszym Klientom gwarancję wysokiej jakości usług, pełne bezpieczeństwo przekazywanych nam informacji, a także stabilność, terminowość i ciągłość projektów, których się podejmujemy.

Z ustalonej przez nas strategii wynikają cele i zadania dla wszystkich pracowników i współpracowników. Cele strategiczne, które są ich podstawą, to:

  1. Ciągłe podnoszenie satysfakcji naszych Klientów ze świadczonych im usług
  2. Dbanie o ugruntowany na rynku wizerunek rzetelnego i godnego zaufania partnera biznesowego
  3. Zapewnienie bezpieczeństwa powierzanych nam informacji w ramach realizowanych przez nas projektów
  4. Zapewnienie odporności realizowanych przez nas projektów na zdarzenia mogące zakłócić ciągłość ich realizacji

Są one realizowane między innymi poprzez:

  1. Stosowanie odpowiednich narzędzi i rozwiązań systemowych związanych z realizacją poszczególnych projektów i zleceń oraz ich ścisłe nadzorowanie, gwarantujących spełnienie
    wszystkich przyjętych do realizacji wymagań Klienta oraz mających zastosowanie przepisów prawa
  2. Stałe zwiększanie potencjału intelektualnego Grupy oraz poszerzanie zakresu oferty zgodnie z oczekiwaniami naszych Klientów poprzez przyjmowanie do zespołu nowych doradców,
    trenerów i ekspertów spełniających ustanowione przez nas wysokie wymagania kwalifikacyjne
  3. Ciągłe doskonalenie naszych usług dzięki systematycznym szkoleniom zespołu oraz wymianom doświadczeń między doradcami, trenerami i ekspertami specjalizującymi
    się w różnych obszarach naszej działalności
  4. Stałe doskonalenie organizacji pracy oraz procesów wewnętrznych, mających wpływ na efektywność naszego funkcjonowania i przyczyniających się do zwiększania naszego
    udziału w rynku
  5. Współpracę wyłącznie ze sprawdzonymi specjalistami i ekspertami zewnętrznymi, spełniającymi wymagania nasze, naszych Klientów oraz mających zastosowanie przepisów prawa
  6. Realizację zadań i programów mających na celu stałe podnoszenie jakości świadczonych usług, poziomu bezpieczeństwa informacji oraz odporności na zdarzenia mogące zakłócić
    ciągłość realizowanych przez nas projektów